TACK

nä det har varit en jobbig dag med tre muntliga uppgifter,
gick ändå bra tror jag:) åsa sa snabbt när jag gick förbi viskandes
"gud vad bra du är amanda"
jag log hela vägen till matan.
iaf så vill jag tacka ni som gett mig förslag men jag behöver mer!!!!!
mycket mer!!!!!
jag delar ut kramar om jag får lite hjälp
kan ju vara helt 100%värt.
annars då så är jag avundsjuk på julias sköldpadda!!
men alexander har gått med på att skaffa en också så då är det okej.
det är många som chattar med mig idag, helt otroligt.
nu är skolan snart slut iaf.
bra bra bra bra bra bra
annars är jag trött. och drääägglar på skolan, inte pinsamt.
ska göra lite finslipningar på Soarbetet och sen är det inget mer!! teror jag iaf:)
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0