Humlornas skog!

rubriken kommer snart att bli förstådd.
inte idag. men kanske imorgon
idag har varit en så väldigt bra dag.
vaknade upp hos alexander och det är alltid väldigt trevligt, sen for jag hem och så for jag och mamma på konsum, sen när vi kom hem beslöt vi oss för att cykla till ... ehh.. HÄRBÄCKSAND, jag vet inte hur det stavas, ironiskt nog for vi dit för att delvis göra en "massa" svneska. det var väldigt varm och väldigt mysigt och väldigt mysigt. fick många väldigt fina bilder även. Cykelturen hem blev också en glad överraskning, gick fortafre och var mindre jobbig än vi hade förväntat oss, så förhoppningsvis kanske jag har fått lite färg, och lite motion. och en underbar dag med min mamma framför allt.
hoppsan hejsan nu är klockan halv tio och jag är völdigt tömsig, så puss hare bra
tkr om julia väldigtg mkt
god vannt
ojoj vad fel det blev.
god natt menar jag.

Kommentarer
Postat av: julia

jag tycker om dig också!!!

2009-05-17 @ 22:37:29
URL: http://julialindhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0