Flugor och fjärilar varför ska vi vara rädda?

allltså jag önskar verkligen att man kunde ha ljud här. alltså. att ni kunde höra ´rösterna jag hör.
liksom. åh det är tragiskt det gör det mycket bättre och så man förstår.
jaja vad ska man göraaa lixxooommm....
ska nsart sova efter den härlååååånga lååååånga dagen,
har varit med alexander, på dagen hela dagen typ, sen for jag hem. fick inte äta klart?!?!?!? tack alleballe...
sen for vi på konsum och träffade ville och pirr. före det var vi hemma hos adrian.
sen på vägen hem såg vi julia och jag vinkade glatt.
frågade vad hon hade tänkt göra ikv, hon svarade glatt att hon skulle vara med julia.
julia skulle vara med julia.
jag(eller hon) frågade om jag fick/skulle vara med. jag svarade glatt sjävlklart ja och det ångrar jag inte alls,
hade jättekul!
men nu är jag så trött så trött och jag har massooor med saker jag måste göra imorgon också, men det blir jättebra
man kan vila sen, någon annan gång, på ngn annan planet, i ett annat årtusende.
jag har jätteont i halsen också.. jättejätttekätte alltså kan inte svälja vill bara dö typ
nejnej det vill jag inte, men det gör så ont... vill inte bli sjuk, eller det spelar ingen roll
jo

vet inte
sluta fråga sluta vilja veta jag vet itne
nu är jag jättetrött

dagens fråga:
hur många gånger har jag skrivit jätte i den här texten?
jag vet inte.. säkert många, det kändes som aldelens för många iaf
vi gör det till dagensfråga

igår drack jag mycket mjölk iaf!
här är en bild på hur mkt mjölk vi hade på morgonen



nu har vi bara den längst dit <--- kvar, om ens det.
puss sov gott


Kommentarer
Postat av: julia

6 ggr, jag vinner för jag är först och har rätt

duvet ctrl f sen skriver man jätte så får man se:D

2009-05-23 @ 09:34:09
URL: http://julialindhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0