det var en jobbig dag igår

jag steg upp klockan 6 för pappa skulle börja dömma kl9 i umeå. så vi var i umep klockan nio och for hem strax efter 4.
jag mamma ibbe gick på stan.
jag hittade hur mkt som helst!
En klänning till skolavslutningen. jag vet jag hade sagt att jag skulle hitta ngt jag skulle kunna ha efteråt men icke. näe det var en fin finklänning men jaja det är ju ändå grundskolan. visst hehehehehe.....
hittade också ett par skor, som mormor ville se så jag hade tänkt ta kort på dom sen.
hittade också en kofta och en tisha och ett linne på Monki som är nya personliga favorter.
köpte en till kofta, en jacka, ett till linne och ett par byxor en bh och en sportbh. Gissa om vi hade ont i fötterna och så dumma som vi är gick vi längre än vad som var nödvändigt. umeå är en kråånglig stad.
när vi kom hem åt jag och for sen till Alexander. Min Alexander
vi somnade nån gång strax efter 12 kanske och idag har jag halvsovigt hela dagen, jag är supersupersuperttröttt!!!
jag är så trött....
har drömt komstiga drömmar de senaste dagarna men det är ävl bara kul. har även blandat in drömmarna till verklighet.
t.ex jag drömde att jag åt och sen när väckarn ringde så vaknade jag och "tog gaffeln" i den andra handen så jag skulle kunna he på snoozze. det var ju självklart ingen gaffel där....
Ohc det var någon som busringde till Alexander och sa att regnet hade hett bort allt utom......regnluckan.
det var ingen som ringde.. ni får ursäkta att jag svamlar för jag är så trött. ska fina till mitt svenska arbete också ikv och sen SOOOOOOOOVAAAAAA.


min älskling. för all tid

Kommentarer
Postat av: julle

riktigt fin bild på alle=)

2009-05-10 @ 22:02:47
URL: http://jullearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0