ZELDA the windwaker

förstår inte hur jag kan få ha det såhär bra
allt är i topp, det är nytt rekord på toppbra mätaren
det handlar bara om att ta in det altihopa med hull&hår
skita i småsakerna som ingen bryr sig om ändå
Alexander förstår inte hur mycket han betyder för mig
jadajaaaaaaada jag är fjantig ja men så är det väll när man är kär
solen skiner och trodde aldrig att jag skulle säga så här men
tack gode gud för slasket.
våren är snart här!
och ja, jag tur ut allt i förskott det kmr säkert komma mer snö..
skolan går skit jag tkr inte om religon
förstår inte varför man vill begränsa livet så himmla.
det är enkelt. Va så bra som du kan. & går det fel hamnar du inte i helvetet.
det är för invecklat och tragiskt, visst förlåtelse och jadajada, men det spårade för länge sen
tack och hej




Kommentarer
Postat av: Anneli, Johnnys mamma

Himmel så snygg du är!!!

2009-03-21 @ 20:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0