Onsadagen den första

4 månader känns mer som 4 ggr tio år idag
Alexander Alexander Alexander Alexander
jag är bruden som överanalyserar tydligen
bussresan idag var överträffande rolig
jag har haft en bra dag även om vi inte riktig räckte hela vägen
ikväll då ska jag se MOnsters inc som förövrigt är en superbra film!
jag började fundera över varför jag tycker "barnfilmer" är så himmla bra.
Kanske är det för att pappa min alltid visade zoombiefilmer för mig när jag var liten
jag tar igen allt nu. snart 16 år fylda
såg ibbe hade ändrat lite på sin blogg så jag blev också sugen
håll utkik framöver, för amanda tänker fixa ihop nått riktigt cool med min artistiska förmåga
godnatt och jag hoppas ni mår lika bra som jag gör
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0