JAG HITTADE DET!

CLOEDO och en massa andra spel
som jag tyck verka asroliga!
vi har ingen dag än va?
dagar har vi massor men hur ska vi använda dom
dagarna flyger förbi och inget nyttigt gör jag
inte ens sover
bara är
som jag brukar
bara vara
fick mig att tänka på bara vara vänner tadadada syftar på låten som jag inte vet hur resten går
iaf så måste det ju tas tag i annars har vi massa dagar i onödan som går förbi men kanske inte inte ni som jag
det var nått jag skulle säga men det kansske bara var det
att jag hade hittat cloedo
och ingenting är borta
det är ju fantastiskt hahah!
kanske inte egentligen
men i denna familj. OJA fantastiskt var ordet
har min mobil så ofta det går då jag inte helt enkelt inte vet vars jag lagt den
så smsa så får vi en dag en kväll
har mycket planerat men inga dager det känns som allt kmr inget bli
det var så jag menade
du läste inte fel

iaf så är jag trött.. ja jag är trött omg
men ska nog inte sova ska nog läsa
kan inte vara med ngn ikv för mitt hår är smutsigt och vi har inge varmvatten
skrattar du åt mig
gör ej det för det är verkligen smutsigt

svamlar och virrar


EWDE
annars var det inget mer

Kommentarer
Postat av: julia

svar: haha, men du älskar ju mjölk=]



& påtal om ditt inlägg, jag håller helt med om att vi borde planera en dag så det bli bestämt!

fredag är ett tips från mig?:)

2009-03-01 @ 18:51:03
URL: http://jullearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0