Ingenting intressant.

okej HHEJ får det imnte riktigt det att se ut som jag vill men det får duga för tillfälället
Så dåså så har vi nationella i egelska imorgon, uppsats, skriva, vad du nu vill kalla det
förmodligen kommer jag skriva ihjäl mig, eller skriva ingenting alls
alltid ska det vara svart eller vitt med mig,
skirva mycket, eller skriva ingenting alls
Glad eller ledsen
trött eller pigg
Lycklig eller Olycklig
det borde finnas så mycket där emellan
Men kanske är det bra
Okomplicerat & enkelt
Orsakerna är dock för det mesta oklara

Iaf så har jag spenderat dagen med julia vi gick länge bakade länge och hade det bra

ska se BOLT nu, ikväll

för övrigt

Jag är en feg person

vad är man om man är feg?
är det då man inte vågar prata om saker,
eller inte våga göra saker.
att inte våga vara med dom man tycker om.
Då är jag inte feg. LÅngt ifrån.

Jag är rädd för mig själv.
vem vet vad som kommer hända.
vad jag kommer säga- vad jag kommer känna.
vad jag kommer få andra att känna.

Kommentarer
Postat av: julle

snygg header amanda:)

2009-03-25 @ 14:24:39
URL: http://jullearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0