för dig som behöver det

ska tråka ut er med mig helg som jag tycker har varit super.
I fredags såg jag och julia och pappa skellefteås kval till elitserien det gick super sen sov julle hos mig och vi såg en massa film och hade det allmänt jättetrevligt
jag hade det iaf :)
sen sov vi sent och vaknade tidigt och såg en film sen skulle vi ha match men så blev det ej.
då for jag och julle och fader min på subban, sen for vi hem och sen for vi(jag julia och fader min)
på hockey och såg AIK spöa linsköping med 5-2 det var underbart och stämningen var WOW
när jag kom hem for jag till Alexander vi hade jättekul som vanligt :)
vi somnade sent och vaknade sent och vi åt frukost vid 2 vid 7 åt vi tårta och sen var klockan 9 och amanda va tvungen att fara hem och äta
nu är jag hemma och allt är bra
sådär mysigt törstig som vi säger
ungefär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0