Det är inte samma sak

Rött för mig är kanske inte Rött för dig
världen är ju helt fuckeduppp
att vi inte ens ser samma färger
jag förstår ingenting
och är det ngn som vet om stjärnorna blir så där "som stjärnor" för att vi inte kan färsta skärpan där
och det blir helt enkelt "utsmetat"???
jag blir helt frustrerad
att vi inte ens ser samma färger...
KANSKE vill jag tillläga
och om vi nu ska diskutera färger tänker jag snabbt utan förvarning slänga dit med
BLÅTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
inspererat av ABBA
som tydligen har depremerande låtar men ingen tänker på det för dom är ändå glada och lyckliga och får folk att skratta och dansa.
blått som fan och jag har fått nog
vad ska jag ta mig till
är det mitt fel
har jag något val?
nån idiot skrev att man är så lycklig som man förtjänar att vara
puss på dig
nog för att jag är lycklig jo tusen miljarder ggr om
så då är det alltså mig det beror på att allt är blått
nån som har ngt tipps på hur jag ska göra?
tänka glada tankar och gå omkring och le hela tiden?
för det tycker jag att jag gör
nog förösker jag men gör jag verkligen det
det jag vill komma fram till är att om det är mitt fel
trivs jag med det här?
bekräftar det som vem jag är?
att det alltid har varit såhär och det är så jag är.
nu när jag mår bättre än någonsin
tvingar jag mig själv till att vara blå
som inte är blått för dig
det är synd för jag tkr blå är en fin färg
har tjatat ut min poäng alltför länge sen
jag lämnar det som det är och så ska jag gå och lägga mig
stackar lilla mig kan inte ens orka vara vaken länge efter tio
skiter i vad gudarna vill med mig och mina tankar men snälla gör så att Alexander slipper vara sjuk
jag saknar honom hela tiden när han inte är här
så med det sagt och skrivet kom jag alltså inte fram till någonting och jag fick skrivkramp
och faktumet att jag sitter vid datorn är inte bra för min musarm
jo jag har en musarm tror vi MUS ARM
kan hända
godnatt my fellow man
snart har jag illustrator hemma också
blir ännu mer datatid att försäka lära sig det
ännu bättre för musarmen
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0