Sökes Modeller

mitt ett hundrade inlägg går till att annonsera efter av-rinings-modeller. har noll fantasi så vrf inte avbilda? ring lr smsa lr maila lr komentera gör nånting, sen fixa fram en bild behöver du ockås.

och så har jag fruktansvärd träningsvärk. har aldrig haft så ont i hela mitt liv.
känner mig som 80+. . .

AIK förlorar antar jag.

Har en massa saker jag behöver plugga till.

det var länge sen mina fingrar var varma.

det var länge sen jag fixade ihop nå kul i PS

jag drygar

nu ska jag se shrek

puss



kissemisse mjaaaaauuuuu




Kommentarer
Postat av: emma wikström

du får gärna rita en bild på mig.... :$

helst snyggare än orginalet ;)

2009-02-12 @ 22:26:20
URL: http://emmawikstroom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Varför inte dina små kusiner i Väsby ;-). Din mest älskade moster har ju målat porträtt av dig, så kanske dags att återgälda :-D. Kan nog bistå med bilder om det till äventyrs skulle behövas....

2009-02-16 @ 17:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0