herren på täpppen

hejsan hoppsan lillebror
vet inte vad jag ska säga om SAIK så jag säger ingenting
jag har pissont i armen :(
ska sova snart för jag är trött och jag tror jag ska se twilight hahah...
tycker inte det är värt att säga att jag såg våran match idag alla vet ju som redan det så det struntar vi i.
i övrigt så vet jag inte
jomen just ja visst ska vi spela spel nån kväll???
det måste vi för jag satt och tänkte på hur jag vill göra nått med girlsen mina
GIRLSen girlsen

har kommit på att jag är mörkrädd
inte när jag ligger i min säng lr när jag siter vid datorn men när jag måste upp och gå och det är mörkt
skakar jag typ
så är det alltså inte mörkret jag är rädd för utan det som finns i mörkret
det kanske är en låt som fader brukar sjunga
det var när jag hade duschat och det var mörkt helt plötsligt stog det en skitlång man framför mig
det var asläskigt (och det var första gången jag sa(skrev) det till någon bra det känns nu då)
tror hjärtat stannde en stund
amanda en liten fegis
nämen varför är man rädd egentligen
och varför ryser man när man ser spindlar
det är inte speciellt kul
jag är rädd för många  grejer, mycket
helt onödigt

som amanda brukar säga
lev och må
stora som små


Vi älskar Alexander
även fast han knuffar oss ur sängen. . .

Kommentarer
Postat av: julia

asså jag måste bara säga att jag älskar att läsa dina inlägg hehe(a)

2009-03-01 @ 12:08:23
URL: http://jullearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0