Wild Cherry

jag är hunpassare ikväll, det är tyst i hela huset och det är trevligt, men lite ensamt...
så idag har jag då provat lite akvarell, det är jättekul men ganska svårt och jag kan noll om hur jag ska blanda förgerna för att få det som jag vill, här är lite försök jag har gjort,
allt är gjort för hand med pensel förutom att jag ändrade ljuset lite på datorn så man skulle se bättre =)







nöjd med tanke på att det är mina första :)
idag har jag öven fått fotogrejs så jag funderar om jag ska pröva det ikv i min ensamhet lr nått
ska kanske se en film nu och mysa med katten och hunden.


Kommentarer
Postat av: Emma

Oj jag vet inte riktigt. Jag är också nybörjare inom akvarell :) Men dina avakrellmålningar ser ju bra ut!

2009-04-25 @ 20:25:27
URL: http://emmaagzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0