tragiskt

Sitter här vid datorn och kollar in min kontaktlista.
ser att väldigt många sitter och pluggar.
alltså de heter "pluuuugggar"
och så gör även jag. är helt efter och måste göra att hemma och låt mig säga att det inte är mitt fel.
det är mina mongolärares fel. ursäkta. nej jag ursäktar mig inte. dom borde ursäkta sig.
bra med nästa vecka ledigt men det lär inte bli mkt ledigt för jag måste skriva klart om wtc
och duktig som jag är kan jag inte begränsa mig, alltså.
aldirg sluta och jag har inte ens börjat så nu till och med oändligeheten om usa och afganistan och typ araberna och sovjet. Sojvet som även är med i andra välrdskiget. Stalin och operation barbousssaaa. ´
sitter här och tänker på hur mkt jag ätnker.
borde plugga. jag som många andra. jag flyger och ser mig själv.
ihophängande med vad jag brukar mena.
lligger efter med non också. kemi är inte min grej alltså.
döda talsp. enligt åsa också.
och all död åt komman också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0