Hittade en jätttebra låt.

Sitter här och gör min engelskaläxa. Och jag kan bara säga att det går bra? antagligen jag är ju fullt koncentrerad på den.
Iaf så idag hade vi sovmorgon jättetrevligt att berätta om.
när jag äsger/skriver vi menar jag min kära klass 9B.
Vi for och kärde dicogolf och jag ska inte skryta men jag fick 90kast. och om det är dåligt eller inte vet jag inte :) ändå rätt bra tror jag.
Sen åt vi glass.
när jag kom hem somna jag.
sen vakna jag och då såg vi(den här gången menar jag ibbe jag och rebecca) ice age2
okej, jag grät men vadå.
hahaha slö dag idag. slö på att skriva. det var typ länge sen kameran var i farten också. men vadå, jag tar mig ju ingenstans? och jag har tusiken tagit kort på varenda liten sak på min gård.
och det har börjat bli kallt, wow för det visste ni inte va`?
nä nu spårar vi(och denna gång menar jag bara jag och mig själv)
ska fortsätta skriva ett brev.




haha nämen titta. jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0