Man måste ha en rubrik tydligen

Klockan är 02.34 just nu. Jag borde sova, verkligen. För måste uppp ja inte då efter 7. så alltså före 7. Men jag är inte trött så, vi ska fara till munnkkkviken och förhoppningsvis kommer det att bli kul jag hoppas det blir kul.
Det var allt om det.
Idag när jag kom hem kom juolioa och vi for till stan men hennes jättefina moppe. det vi ville ha fanns inte allt. Jo en fanns, men vi är två och vi ville ha två st. Såå vi for till solbacken vi började på Ö&B och dom har ingen personal eller nått så vi hittade inte, sen for vi på rusta och dom hade då ionte heller, sen till maxi och ej hade dom. Fast jag köpte en ändå på maxi. Jag tror det blir bra, Men sen iaf skulle vi ta med min magnetic glassboard with write on/-wipe off me hem också. Och turligt för oss så började det reegna. men vi hade inget annat val än att köra hem ändå. jag fick hålla i den så mina fingrar är typ fortfarande frusna :S
det är typ dessutom kallt i mitt rum.
Dom senadte dagarna har jag velat ha min kontroll jättemånga ggr.(här kan ni tänka er att jag suckar djupt)
För jag hittar ingenting. Sakerna flyttar på sig själv. elelr så bor det tomtar i våra väggar.

Puss hej vi ses kanske på freeeeeeeeedag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0