Jag tar mig i kragen.

Med klagomål från isabelle ska jag väll skriva som jag brukar. Fast jag tkr att det spårar och att allt bara faller ihop till en smörja som inte alls blir som jag vill det.
Iaf så sitter jag här och lyssnar på Jakob Hellman. En man som jag började lyssna på för ca ett år sen. Jag fick höra om den här mannen en vacker, okej kanske inte vacker men det passade bra. En vacker dag en vinter i en kompis bastu.
Det otrevliga är ju att han bara gjorde ett album och sen försvann han oturligt nog för mig och säkert några fler. Några få.
Något mer otrevligt är att jag alltid tappar bort allt jag äger utan att överdriva. Allt bara försvinner. Precis som Jakob Hellman. Jag funderar ofta på min tanke med att sätta sånna där spårare på allt jag äger och sen en kontroll med en massa knappar och om man trycker på knappen med bilden på saken man vill ha så piper saken. För jag menar det är lätt att hitta en mobil som är borta det är ju bara att ringa så vibbrerar den och låter så, har man sån tur att minns i vilket rum man senast hade den i(vilken inte är så ofta det heller iochförsig) så är det inte så svårt.
Jag önskar allt var lite mer som min mobil och lite mindre som Jakob hellman...
När jag blir rik och berömd ska jag definitivt se till att denna kontroll tillverkas. Och om det nu blir omöjligt har jag en lååååååång resa framför mig för att bli mindre slarvig och mer organiserad. Men jag Står fast vid att det inte är mitt fel. Mina saker har ben eller fenor eller vingar. Nått som gör det möjligt för dom att bara försvinna.
Och iallafall om jag fick välja helt själv skulle kontrollen kunna kontrolera vädret också.
När man är lite mår lite 'regnigt' Och ja, jag kan må så. Då kan man få det att regna så allt passar som ihop.
Men för det mesta skulle solen lysa konstant om jag skulle haft min drömkontroll.


Kommentarer
Postat av: ibbe

hahah! den kontrollen skulle inte vara fel!

Dessutom tycker jag att du är en underbar människa, och syster.

Och jag älskar dei till tusen

2008-08-04 @ 00:01:32
URL: http://ibberonnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0