Allt skulle vara mkt lättare

Nu sitter jag hos jullaan, jag är så jättetröttt, väldigt jättejättetrött.
idag har jag då konfat mig. Det är skönt att det är bortgjort.
Vi var jättesöta i kyrkan och jag är väldigt duktig på att prata högt.
Jag fick jättefina grejer och jag är supersuper nöjd!!!!!!!!!!!!!!!!!
bäst var nog ändå kameran(inget illa menat med)
CANON EOS 1000D
wow. Helt otroligt. Galet. Wow
så nu kommer min blogg bli lite finare. med det menat finare bilder. finare allt.
imorgon ska vi prata. prata. jag är nervös asså. men det går bra. hoppas det blir bra. det måste bli bra. annar blir det inte bra. Kanske far vi till stan också, Köpa skolböcker, Vi ska bli pluggon, kommer bli jättebra, jättesuper bra.
BRIST PÅ MOGNAD. julia vet vad jag menar och julias mamma vet.
usch och blä. blä blä blä.
BIlder från munkviken och nya kameran kommer, men jag är som sagt inte hemma. Jag är borta.
Mitt huvud sprängs. nja men puss
Jag mår bra men inte bra.
Jag vill våga säga at jag kanske gillar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0