det måste vara eettt skäömt

kollade in på kanske 4-5 bloggar idag
fattar ni inte att OTH har förhäxat er allihopa?
förstår mig inte på det programmet.
alla hade skrivigt ngt om serien och lagt in nå videoklipp som jag absolut inte tittade på
nu kanske folk kmr tycka jag är knäpp men låt mig bara säga
SERIEN HAR FÖRHÄXAT ER
det är inte ni som tycker jag är knäpp
det är serien
jag är den, the one and only(ungefär)
som är så mentalt stark och så TVtränad att jag vet vad en skitserie är när jag ser en
tack och hej.
tycker även att GossipGirl är skit.

Kommentarer
Postat av: emma

om de är till någon tröst så ser inte jag heller oth :)

2009-03-03 @ 19:03:20
URL: http://emmawikstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0