hemskt, läskigt lov-e-ly

tänkte bara berätta om min hemliga rädsla litegran.
saken är den att jag klarar inte av att slå på en hårtork. när den är på blir jag livrädd. bokstavligen rädd om mitt liv.
jag ser svarta skuggur uppspeedade, svarta ansiktsskuggor som ligger under min säng.

igår då när jag var ensam hemma skulle jag torka håret, när jag slog igång den såg jag genast någon i trappen så ni vet huvudet for som dit, typ reflex ja, sen börja jag tänka på hur fånigt det egentligen är. min rädsla, och så står jag där och fudnerar om jag kanske ska skriva ngt om det på bloggen, just nu "ser" jag något svart som far ut ifrån min dörr, blir så överraskad så jag tappar hårtorken och jag börjar skaka och får svårt att andas, det som sticker i huden.

efter det bestämde jag mig för att jag kanske ska platta håret torrt.

jag är livrädd.

någon fler som har helt knäppa rädslor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0