Hedligt

Hade en jättejätte hemsk dröm igår, alltså inatt, natten till idag.
det var första dagen på gymnasiet.
vi sprang över en bro. nakna utan kläder. man var tvungen.
jag var kortast där

så då gott folk vet ni det, det är inte så länge kvar av sommarlovet vårat.
så då gott folk vet ni det,

ska nog instalera the sims 3 idaaaagggggg om jag orkar det tar ju ganska lååååååång tid.
så då gott folk vet ni det,

och ladda över några coola världar och frisyrer
så då gott folk vet ni det,

puss hej saknar alla som jag inte saknar
såg yesman igår så nu har jag bestämt mig att ta tag i lite mer och kanske göra lite mer saker
så hittar ni på ngt kul tänker jag säga YES

så då gott folk vet ni det,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0