Melodifestivalen är skit

Hej idag är jag hemma och slappar gör jag inte nej jag pluggar och läser och skriver en bokrecension och jag bowlar inte.
lika bra det.
skulle bara vinna och det är ju inte kul för resten.
vi har examina de aspañoles imorn vet inte hur rätt det där blev alls men. IAF
lekte med en bild stor O som i ovanligt.


All ibbe, EXCLUSIVE.

vet dock inte vars hennes ena ögonbryn tog vägen.
säger man två ögonbryn ett ögonbryn? ett ögonbren ett ögonbryien
bryn är då fasen ett fult ord äsch dåå..
det är iaf fint väder idag
jag har börjat på typ kanske den tredje boken i "twilightseiern"
vet inte om serien heter nått speciellt.

puss ska fortsätta vara plugghäst

plugggris kanske.
det kan ju fasen inte stavas med tre G..

Kommentarer
Postat av: aliii

hahah sexigt!

2009-02-25 @ 15:40:58
URL: http://aliiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0