All kärlek är bra kärlek

Just nu ligger jag nerbäddad i min säng. Jag har 8kuddar och två täcken. Okej just nu nu nU nunu sitter jag vid datorn. men nyss låg jag i sängen. Snart ligger jag i sängen. Jag har ätit en stor Väldigt stor skål av popcorn. Och druckigt två st LOKA. visst det var sånna där små små pytte men ändå. 2st är 2mer än vad jag brukar dricka. Fast loka är gott.
Fast just nu ser jag inte de goda i det. Jag är jättejättejäteemätt. Jag skulle nog inte ens ta emot tårta. Och då är jag mätt. Magen är fuuull. Helt full. Iaf så ser jag på grey's anatomy för det är verkligen det bästa jag vet. Utan undantag. Helt klart bäst bäst bässt bäst. Nu när mina fingrar har fått öva på att röra sig fort över tangentbordet är tag är det dags att gå å mysa igen.

Peace Out yoooooo





Foto: Ibbe ibbe ibbe & ibbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0