skakande nyheter

det värsta jag vet: he varmt vatten på näsan
och så var det med det. inget mer.
haha nej det funkar itne så med mig, senaste tiden har jag börjat se spindlar, oh helt normalt? tänker ni?
men det är fel! för det är inga spindlar där?
jag ser i syne, och jag är inte ens rädd för spindlar så vad är problemet???
nä jag vet inte, har ni några tips så kom görna med dom hur jag kan övervinna mina spindelhalucioner...

och om ni någon gång har undrat varför jag har konstiga ordval är det därför jag inte kan stava orden jag ätnker på, men då är det ju bra att kunna omförmulera sig? eller hur? vi ser det bra i det dåliga, (det var inte dom orden jag tänkte ps.)

senare imorgon ska jag visa er min humlesaga som jag kom på när jag var ute i skogen, det blir riktigt intresssant tror jag, dock inte lång, och inte dryg, jo dryg, fast inte dryg.

alltså jag är så sugen på att spela sims2 men jag har ju aldirg tid?
nej usch...

sen tänkte jag också på en grej som toni morrison sa
"vill du läsa en bok som inte finns måste du bli den som måste skriva den"
ist för bok så tänker jag blogg,
vad läser jag helst?
jo knäppa grejer och massa ritat och foto och så,
och eftersom jag ofta inte blir nöjd med mina "ordentliga" bilder så tänkte jag bara lägga upp skisser typ, det är lättare och det är inte meningen attt dom ska vara finare, har ni problem med de så skiter jag i det. fullstädningt. och jag är helt vöertygad.

nu är SO arbetet klart, och nu är allt klart, alla nationella. (otom 1, NO  (biologi) där man måste springa 5km) och det tänker jag inte göra. så då är allt klarttt typ? WHOHOOOOOOOOOOOOOOO

nu har jag drygat förlänge ska låta er återgå till något viktigare, men förmodligen blir det inte så. har jag rätt?
mamma - fortsätt jobba!!

jag ska gå och sova, fast jag vill hellre spela sims men...
god natt.



hade tänkt lägga in en bild på några blåsippor?här men måste redigera före, så det blir cokså imorrn.
alltid imorgon...

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Har frågestund på min blogg nu, fråga vad du vill! Vardag, musik, politik...



Svaren hittar du på min blogg denna lördag, så fråga på! :D



Trevlig kväll!



Leonard

2009-05-21 @ 16:29:05
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0