Fredan och slut för alltid



har varit ute med hundhundhunden idag, vi gick på öventyr i skogen, fick pirr i magen det är underbart med sommar och jag är så himmla glad och hunden var så söt när han sprang i gräset nedanför kyrkan och kyrkan var så fin och jag fick ännu mer sommarkänsla och det var bara bra och bra,
här är en bild på två igelkottar, har en till bild på två andra igelkottar, (som är mkt finare...) men den går inte att ladda upp, det  gör mig ledsen, och jag har kollat formatet och allt, men det är säkert ngt jag ahr glömt,

idag ska jag vara med alexander min alexaaander<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3

inte världens bästa bild, men det är värdelns bästa alexander iaf,
nu ska jag göra ngt annat kanske, kanske spela sims 2 .. hehe (A)

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ INTE VÄRLDENS BÄSTA BILD NEJ!!! :D<3

2009-05-31 @ 01:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0