Wahoppoiii- precis så

nämen gud gisssa vad jag såg idaag som gjode mig så glad, två nya prenumatioooner,
hjahaha.
nuså ska jag tala kortfattat om min dag och min går kväll och mid idag-kväll.
igår sov jag hos alexander, vaknade hos alexander, åt hos alexander, myste med alexander,
det var en väldigt bra bra bra bra bra igår-kväll och idag-dag. När jag kom hem så åt jag middag, ja det gjorde jag, sen spelade jag SIMS 3!!!!!! OCH DET ÄR SUPERSUPER ROLIGT, även om jag inte riktigt förstår allt än, och det finns inte så mkt saker och så, men det är underbart och det spelar ingen roll för man kan ändra så mkt och man kan göra så mkt ändå, hehe, helt klart helt värt spel. sen mina damer och icke-damer. jag har varit ute och sprungitt idaaaaaag. tadaaaaaaaaa. gick super typ, klarade ända upp till postlådorna, för er som inte vet- vi kallar den mördarbacken( här tänkte jag ljudeffekter typ, mörk mörkt, bombombomboooooooooommmm)
sen var jag helt slut. vilade lite för länge så sista biten var jag inte så trött som jag borde ha varit, men ändå, supernöjd är jag, och jag är superståolt över moder min, som både har städat och klippt gräset och en massa andra saker och dessutom sprang också, vi är superduktiga, nu ska jag fortsätta spela sims3 och sen idag, eller imorgon ska jag lägga ut bilden på min Nicole Heaps som hon heter.
puss och kram jag är tröött

Kommentarer
Postat av: mamma

Nos nihil efficere non possumus!

2009-06-09 @ 09:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0