det finns ju bättre saker

Jag har verkligen världens finaste katt. men ibland... får hon blicken.
jag vaknade då av Blicken kvart över sju idag. katten på mitt bröst luktade i mitt ansikte, kurrade och klöste.
när jag inte steg upp, självklart ska hon börja klösa under täcket. så jag steg upp, gick och duscha, hon är inte så förtjust i vatten. ja katten alltså. så hon var inne i badrummet tills jag slog på vattnet då gick hon ut, sen när jag stängde av vattnet för att he i shamppoo då kom hon tillbaka, likaadant med balsamet. jag skrattade och gick ner in i badrummet där. och för er som inte vet hur våran katt är, hon hoppar upp iknät och kurrar och klöser och ska böja sen så långt som det går, självklart "tappar hon balansen" så hon tar tag och klöser usch....
iaf så slog jag på kranen åt henne. efteråt hade jag tänkt ge henne räkor lr nått eftersom hon förföljt mig hela morgonene, men näe. efter hon druckigt en stund ur kran hoppade hon upp i fönstret, brydde sig inte alls om mig mer.
tack för du väckte mig, jag älksar dig kisse.




herbäcksand eller HÄRBÄCKSÄND

Kommentarer
Postat av: julle

eller harrbäcksand?:]

2009-06-16 @ 23:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0