igår omkring 4 AM

min söta lilla vovve. vad har hänt med dig?
du har helt plötsligt blivigt väldigt stor?!
och då menar jag väldigt stor, du räcker mig upp till midjan.
vad har hänt med din lurviga päls? har det ramlat av?
Ja... nu är du en korthårig sträv stor hund.
inte nog med det lilla vovven min. Din innåttryckta näsa här växt. flera 20 30 cm utåt.
du ser ut som en myrslokHund.

Allt detta har hänt dig. och mest synd tycker jag om mig.
jag köpte dig ju för jag ville ha en liten och lurvig boll.
nu är du benig och stor med lite päls och ful näsa.

jag ville ju inte ha en stor hund.... jag ville ju inte det...
vad ska jag nu göra med dig.....
vad ska jag ta mig till??


Jo visst ska ni se mina vänner. Jag har mystiska drömmar ibland.
detta drömde jag igår. och jag var helt knäckt! jag vill ju ha en liten lurvig sak.
hahha, tåget vi åkte på snurrade också runt runt. jag måste ha varit yr.

nu ska jag spela sims 3. mina två fruar har blivigt gamla om mitt adopterade barn har blivit ett barn som är en bokmal.

PS: tkr väldigt mkt om julle!

Kommentarer
Postat av: julia

psst, like u too

2009-07-15 @ 13:09:12
URL: http://julialindhh.blogg.se/
Postat av: julle

haha asså ja trodde ni typ hade skaffat en till hund elr nå(a)

2009-07-15 @ 19:52:20
URL: http://jullearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0