Blinka lilla stjärna

I veckan har min pappa varit väldigt snäll mot mig.
han har köpt och "bakat" paj åt mig, sett en jättebra film the son of rambow och det var jättejätte bra tagit mig och ibbe till stranden låtit mig köpa en massa choklad och faktist lovat mig. där och då. att jag fick göra precis som jag ville haha.
jag tackar dig.

imorgon far jag till tåsjö till julias syster lisa, därifårn till fredika som är ett ställe och ingen person.
tror det kommmer bli jätteroligt :)
Alexander ska inte följa till stockholm. han får vara hemma. då blir jag hemma.
kommer hem kanske nästa helg.

tänker inte tvinga er att smsa, men det är trevligt.

nu sk ajag packa och duscha

puss saknar alla och mest Alexander



se den


Kommentarer
Postat av: bitte

va gulligt

2009-07-08 @ 13:11:25
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0