Diss

en sak som jag ej tycker om är folk som har IpodS så sina bloggar?
det är så väldigt störande eftersom man alltid själv har på musiK?
det blir som korsat och jobbigt och väldigt irriterande!!!
Iaf så fick jag 80/94 poäng på natinella engelska läs+hör.
det va bra och jag är nöjd :)
matten idag gick kanske också bra, jag tror det men jag tror så mycket.
jag behöver sommmmaaarrrloooovvvv
funderar på att skriva hela SOfördjupningen och författararbetet hemma, det blir bäst så, och då kan jag ju slappa på skolan, men då får jag ingen fritid, men alexander kan ju alltid titta på?


opassande bild men vad är inte opassande.
inget passar. emo

Kommentarer
Postat av: ibbe

Folk kanske har ipods för att dom vill visa vilken musiksmak dom har?

Och förresten kan de vara riktigt trevligt..

2009-04-25 @ 11:23:01
URL: http://ibberonnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0