The BodyShop

Ja som rubriken löd så eller kanske inte riktigt men, Iaf så på mitt skrivbord står en bodylotion fårn bodyshop, som snart är slut :'( iaf var det inte alls det jag ätnkte skriva
jag har fullt upp med konfan och på tisdag drar vi till munkviken, Jag hoppas det kmr bli kul men även fast det inte blir det så lär jag ju se till att det blir det så med andra ord kan jag lova att det kmr att bli kul. Ett stort minus har jag dock. Jag tror min mamma kan kanske lista ut vad jag pratar om, right? Men det kalrar sig nog kanske.
jag gjorde illa fingret idag också, det kom blod. men det konstiga var att såret är på insidan(?) av handen, fingret menar jag ju. Alltså där fingeravtrycket är, det fick mig att tänka på ett avsnit av CSI den var nog nån som hade bränt bort all hud så han hade inga fingeravtryck, det kan ha varit så. Eller så har jag drömt det. Men ifall det går att 'bränna' bort sina fingeravtryck så han jag definitvit tagit bort en del idag. inte med mening men..
Ikv har jag varit med julia. JULIA JULIA JULIA(bara en julia). Imorns ska vi till solbacken för att försäkra oss om att våra framtidsplaner blir som vi vill. Låter det konstigt? Isf borde du titta mer på Oprah. Jag gör det ibland, och det är jag glad för för annars kanske det inte hade blivit som jag ville. fasiken vad jag drygar men varför inte? jag vet varför jkag borde sluta, det gör ont i mitt finger remember? tur att jag har plåster då.
Jag kan då inte sluta förvånas över hur stor min 'nyklädhög' har blivit. det är galet, jag får ju typ ångest men det blir bra när jag har fixat ihop allt. (LYCKA TILL) mitt rum okmmer nog aldrig att bli städat, Ser fram emot den dagen jag flyttar. NAT för då måstejag ju antagligen städa, mååånga år av ickestädat. eller nått.
det är måndag imorgon. tusiken åååh jag komme nyss på en sak. Men jag kan ej säga vad det är. blev du nyfiken? kanske skriver vad det är om nån dag.
Iaf så ska jag se lite scrubs nu innan jag kanske förhoppnignsvis somnar. Det var länge sen jag sov. inge egentligen men påriktigt.

hasta luego
ledtråd? kanske på mer sätt än vad du kanske tror



Föralltid föralltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0