Symptoms of madness..

Ska jag börja med att göra en officiell ursäkt för mitt beteende, dvs mina handlingar, uppförande och reaktioner.
Men jag är en tjej på 15 år.
Det är okej för mig att vara mentalt ostabil.
Med det sagt så ska jag säga att jag sitter här och lyssnar på Rain av Priscilla Ahn.
Passande om man tittar ut.
Fast jag vet inte om det regnar just nu, gjorde vid 10 hahah det kanske inte spelar nån roll men jag antar att det fortfarande regnar.
KLockan är då dryga halv 1, jag borde sova. soova så jag blir på bättre humör imorgon. Även fast det säkert inte spelar nån roll.
nämen nu när jag lyssnar på texten till låten, omg
hon måste ju uppenbarligen gilla regn för det går nått om att solen kan komma tillbaks senare.
Hon måste ju vara från vettet..
Visst ibland är det mysigt.
Inte just nu, inte så här många dagar.
Nu gtänker jag då fasiken byta låt.
I Will Show You Love - Kendall Payne.
Helt obetydligt av väder, vad jag minns. Min spelllista är 'ny'. Nygammal.
Gillar serierna där dom knyter ihop allt så fint i slutet. Förstår ifall ni inte hängde med för dom raderna suddade jag.
Nu ska jag he av musiken och krypa ner i min obäddade säng och se grey's anatomy.
Där knyter dom alltid ihop det så fint.
Jag gillar det och jag önskar att nån gång att jag skulle få komma på nått lika 'smart'.
det skulle vara coolt, typ.
Godnatt.
vi kanske ses imorgon
förmodligen inte
vi kan hoppas




yoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0