ska vi dra?


foto: ibbe

Ses vi på stan idag? för jag ska nämligen ta bussen efter lunch och om jag inte plingar så kommer jag dit jag vill.
Små barn gillar att plinga. Jag har växt ifrån det. För det faktum att jag inte ska plinga, gör min ingenting.
Ja men iaf så har jag sparat ihop lite penagar så vi får väl se om jag hittar nått. Med min tur, så förmodligen inte. och på köpet för jag säkert skavsår. Inget som skulle förvåna mig. Och nu när jag sitter här och lyssnar på just nu Amy Winehouse kommer jag på att, jag blir nä stan aldirg förvånad? borde man bli det ofta? Livet skulle ju va roliagare om man blev förvånad ofta? eller kanske bra förvånad inte dåligt förvånad. Jag tror det finns en skillnad. MEn jag kanske brukar bli förvånad. Jag kanske bara har så dåligt minne att jag minns inte. Stunder som mitt inre har tryckt undan.
Det kanske inte är så roligt att bli förvånad iaf.
Iaf så måstemåstemåste jag gå på toa. Nått mer jag som måste är att äta något.
Alla måste äta, eller hur?


Kommentarer
Postat av: ibbe

nu drar vi!!!!

2008-08-04 @ 13:21:58
URL: http://ibberonnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0