Läxorna anfaller

Massvis med läxor men det känns ändå bra. skolan alltså.
Förhoppningsvis kommer kanske inte lågan slockna. Men det tror jag inte.
Jag behöver borsta tänderna men det tänker jag inte göra för jag har godis. det blir äckligt om man har borstat tänderna. Det är negativt. Men borsta tänderna är egentligen bra. Väldigt bra och väldigt nödvändigt. En annan sak som som är bra och nödvändigt är att le. Jag vet jag mår bättre av att le. Även fast kanske jag är sur som tusiken. Att le hjälper. Att låssas ett tag hjälper. Jag gör så ofta. Och om det inte funkar så har jag godis men då kan man inte borsta tänderna..



något år gammal bild faktiskt, det är roligt med gamla bilder
Och nu ska jag se finalen av project runway runwaaay hoppas den lilla killen vinner

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig!

2008-08-30 @ 10:38:29
Postat av: Mikke

Självklart vann den lilla killen!!! Han är precis som Jamie faktiskt!

2008-09-07 @ 19:38:52
URL: http://litotes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0