I väntan.

Vad väntar jag på? Bättre tider och världsfred?
Strosar omkring. Utan syfte, inga mål. ingenting
tomt
dagarna går. Jag tänker aldrig på dig, det är ju bara patetiskt.
Huvudet är tomt och orden sprutar när jag går hem från skolan. En och annan ton kommer också ut.
Är det nån koppling som är fel?
Onormala. Konstiga. udda. sjuka? äckliga?
Somnar vi hellre till att veta att man gjorde nån glad genom att säga hej till någon.
Eller att veta att några skrattade åt det du sa, om någon?
eller att människor omkring dig tycker du är cool? snygg kanske?
Hört. Intaget. Sparat.
kommer aldrig glömma det.
Värderingar. Åsikter. Så olika mina har sabbat så mkt.
Men vi väntar fortfarande. Och medans kan vi gå å prata med oss själva.
Säga hej till människor.





Och bara för att. En väldigt fin bild. En väldigt gammal bild.
ska typ sova nu sov gott

Kommentarer
Postat av: ibbe

Amanda du är den bästa i världen på att tänka,skriva,utrycka dei rätt.

SKRIV EN BOK FFS!







cia är lite lik veronica...

2008-08-27 @ 20:34:33
URL: http://ibberonnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0