08-08-08

idag är det den 8/8-2008 och om man skriver 08-08-08 så behöver man inte bry sig om vars månaden och datumet är, det har jag alltid problem med För ifall det finns en regel så kan jag då iaf inte den.
Ser du/ni vad klockan är? och om du/ni inte gör det kan jag tala(skirva) om för dig/ni att klockan är´strax efter sju. ojdå nämen titta nu är klcokan halv 8. Hörde iaf på nyheterna kl7 att siffran 8 är den klurigaste siffran. Jag minns inte riktigt varför, det var nått med nått kinagrejs.. Iaf så grattis till mig för jag vaknade tjohooooooooooo lite före klockan 06.00
jippieee men så går det när man somnar i soffan vid 1, jag är helt utvilad.. jag vet inte vad jag ska ta mig till. Inte ens hunden är vaken. Jaja allt har ju en mening så snart kanske nått superhäftigt händer och om jag hade sovit hade jag missat det. Det är iaf vad jag hoppas på..
Idag är det inte fint väder vilket kanske är lika bra för om man badar riskerar man att bli attakerad av amerikanska maneter. Sant för det såg jag också på nyheterna. Nyheterna är lärorikt. gögöögöghhhh
ska ner och se till att hunden inte bajsar nu för isf blir det jag som får ta upp deeeeeeet. jag säger bara ett ord
bläääääääööööh


ibbe tog en kort när jag hitta nått liggande på gården
den var tung enligt mig och tydligen inte enligt ibbe men jag tror hon ljuger

pusss&kram


Kommentarer
Postat av: ibbe

den var inte så tung:]

2008-08-08 @ 13:39:39
URL: http://ibberonnberg.blogg.se/
Postat av: ibbe

den var inte så tung:]

2008-08-08 @ 13:39:41
URL: http://ibberonnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0